مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از تحویل و خرید ۸۲ هزار تن گندم از کشاورزان استان خبر داد و گفت: تاکنون ۳۵ درصد مطالبات آنان نیز پرداخت شده است.

خریداری ۸۲ هزار تن گندم از کشاورزان مازندران

به گزارش قدس آنلاین، عباسعلی وفایی نژاد صبح شنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته، گندمکاران مازندرانی که تا ۱۳ تیرماه سال جاری گندم مازاد بر نیاز خود را تحویل مراکز خرید تضمینی اداره کل غله استان دادند ۳۵ درصد از مطالبات خود را دریافت کردند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با بیان اینکه از زمان آغاز خرید تضمینی گندم در استان حدود ۲۵ هزار سند مربوط به تحویل گندم کشاورزان استان در سامانه بانک بارگذاری شد اظهار داشت: با همت کارشناسان اداره کل غله حدود ۲۵ هزار سند ثبت شده در سامانه که مربوط به محموله‌های تحویلی حدود ۱۱ هزار کشاورز است در سریع‌ترین زمان ممکن و بدون وقفه پس از تحویل گندم توسط کشاورز به بانک ارسال شد.

وفایی نژاد تصریح کرد: تاکنون بیش از ۵ هزار میلیارد ریال وجه گندم از طریق بانک عامل به حساب کشاورزان استان واریز شد.

وی در خصوص باقیمانده مطالبات نیز ابراز امیدواری کرد با تخصیص منابع لازم به صورت متمرکز پرداخت خواهد شد.

مدیرکل غله مازندران همچنین به میزان خرید تضمینی گندم در استان اشاره کرد و گفت: تاکنون حدود ۸۲ هزار تن گندم از کشاورزان استان مازندران تحویل گرفته شد.

وفایی نژاد افزود: هم اکنون با پایان یافتن گندم در مزارع دشت استان و آغاز برداشت در مناطق میان بند و کوهستانی، مراکز خرید تضمینی گندم در این مناطق و مرکز سیلوی شهید میرزاپور نکا آمادگی لازم برای دریافت محصول گندم از کشاورزان استان را دارند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.